РВМ-180











Мобільний розвантажувач / завантажувач вагонів РВМ-180

Інноваційна розробка від компанії Kobzarenko Sp.z.o.o (Польща) - шнекова установка на рамі з ходовою системою, що вміщує 8 горизонтальних шнеків і один розкладний вертикальний шнек.

РВМ-180 має раму на шасі з колесами, що дозволяє транспортувати її звичайним трактором. Установка має 8 горизонтальних шнеків, які направляють масу (зерно) до великого горизонтального шнеку, що в свою чергу направляє потік зерна в вертикальний шнек на вивантаження. Горизонтальні шнеки приводяться в рух від ВВП трактора (або електрично в моделі з електродвигуном) через привідні зірки, які приводяться в дію від ВВП трактора через ланцюг карданних валів і редукторів. Горизонтальні шнеки приводяться в робоче положення гідроциліндром, який обертає шнеки на поворотному колі. На поворотному колі встановлений обмежувач повороту для захисту в транспортному положенні від раптового виходу з ладу гідросистеми. Установка має світлове обладнання для транспортування по дорогах загального користування.

Характеристики

РВМ-180

Габаритні розміри приймального столу ДхШхВ, мм

3000х2100х400

Габаритні розміри робочі ДхШхВ, мм

7780х8575х6590

Висота перевантаження, м

5,3

Привід

від ВВП трактора потужністю 80 к.с.

Колеса

10/75 -15,3

Продуктивність, т/год.

180

 

Технічні характеристики розвантажувача вагонів РВМ-180:

  • Козирок шнека гідравлічний
  • Привід від ВВП трактора
  • Механічна підпора дишла
  • Горизонтальні шнеки 8 шт. Ø 130 -3000 мм.
  • Подаючий шнек Ø 300 - 2 100 мм.
  • Причіпне кільце, Ø 40 мм

Переваги використання РВМ-180:

  • 8 горизонтальних шнеків швидко переправляють зерно з приймального бункера.
  • Великий вертикальний шнек забезпечує швидкість вивантаження 180 тонн/годину при номінальних навантаженнях трактора.
  • Мобільність установки і можливість транспортування по дорогах загального користування.
  • Конструкція Розпакувальник вагонів дозволяє не займати багато місця біля вагона, що дає можливість перевантажувати зерно з вагона в автомобільні причепи при мінімальних потребах в площі.
  • Стійкість до механічних пошкоджень, від каменів, які часто трапляються в зерні.
  • Можливість використання як завантажувача вагонів